Logo pracodawcy BPO NETWORK

Specjalista ds. sprzedaży na Marketplace praca stacjonarna - Pruszków Nowe

w BPO NETWORK kategoria Marketing
Pruszków
Umowa o pracęPełen etatDoświadczenie: 1 - 3 lat 5000 zł bruttoRekrutacja zdalna

Umiejętności

    • Doświadczenie w sprzedaży internetowej (mile widziane Allegro, Amazon, e-Bay)

    Średnio zaawansowany

    Umiejętność tworzenia atrakcyjnych ofert oraz podstawowa znajomość SEO

    Podstawowy

    • Znajomość trendów e-commerce i mechanizmów Marketplace

    Średnio zaawansowany

BPO NETWORK Sp. z o.o.



Poszukujemy wykwalifikowanych Kandydatów na stanowiska pracy dla pracodawców, oferując kompleksową rekrutację i wsparcie w zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami. Naszym celem jest zapewnienie pełnego zadowolenia zarówno pracownikowi, poszukującemu pracy, jak i pracodawcy, szukającemu najlepszego pracownika.
Jesteśmy agencją headhunterską, świadczącą wsparcie dla pracodawców zatrudniających osoby z niepełnosprawnością. Oferujemy także wsparcie w uzyskaniu dofinansowania PFRON dla pracodawców w ramach naszych kompleksowych usług, a także pełen zakres szkoleń dla pracowników, managerów lub całych firm.




Poszukujemy pracownika na stanowisko:



Specjalista ds. sprzedaży na Marketplace z orzeczeniem o niepełnosprawności (PL & EU) - praca stacjonarna



Miejsce pracy: Pruszków




Wymagania:



• Aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
• Doświadczenie w sprzedaży internetowej (mile widziane Allegro, Amazon, eBay)
• Umiejętność tworzenia atrakcyjnych ofert oraz podstawowa znajomość SEO

• Znajomość trendów e-commerce i mechanizmów Marketplace
• Dobra organizacja pracy, samodzielność i nastawienie
na realizację celów sprzedażowych
• Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej
• Mile widziana znajomość programów BaseLinker i Comarch
CDN XL.


Mile widziane:

• Znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego będzie dodatkowym atutem


Obowiązki:

• Prowadzenie sprzedaży okapów kuchennych na Marketplace’ach (Allegro, Amazon, eBay, Kaufland, Mall,itp.)
• Tworzenie i optymalizacja ofert produktowych (opisy, zdjęcia, słowa kluczowe, SEO)
• Analiza cen, monitorowanie konkurencji i wdrażanie strategii cenowych
•Zarządzanie promocjami, kuponami i kampaniami reklamowymi w ramach platform
• Monitorowanie dostępności produktów, stanów magazynowych i terminowości dostaw
• Raportowanie wyników sprzedaży oraz rekomendowanie działań zwiększających obrót
• Współpraca z działem marketingu przy przygotowywaniu treści oraz grafik
• Obsługa zapytań klientów i dbanie o pozytywne opinie na platformach
• Rozwijanie sprzedaży na nowych rynkach zagranicznych
• Praca na systemach BaseLinker (integracja Marketplace) oraz Comarch CDN XL (obsługa stanów magazynowych i dokumentów handlowych)



Oferujemy:

• Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku AGD
• Wynagrodzenie podstawowe 5000,00zł brutto + system premiowy uzależniony od wyników sprzedaży
• Pracę na nowoczesnych narzędziach do zarządzania sprzedażą online (BaseLinker, CDN XL)
• Możliwość rozwoju zawodowego i udziału w budowaniu sprzedaży zagranicznej
• Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie doświadczonego zespołu
• Benefity pozapłacowe (karta sportowa, ubezpieczenie grupowe)
• Po okresie próbnym możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej




Kontakt w sprawie oferty pracy:


Natalia

503 460 566
nwalkiewicz@bponetwork.pl
rekrutacja@bponetwork.pl





ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W REKRUTACJI NA TO STANOWISKO, PROSIMY O WYPEŁNIENIE FORMULARZA

 

Informujemy, że skontaktujemy się  z wybranymi Kandydatami i Kandydatkami


Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz przeniesiony na stronę pracodawcy.

Udostępnij ogłoszenie
Link został skopiowany do schowka!