Logo pracodawcy HRQ ABILITY Sp. z o.o.

Asystent ds. zarzadzania flotą samochodów

w HRQ ABILITY Sp. z o.o. kategoria Administracja
Kraków
Umowa o pracęPełen etatDoświadczenie: NiewymaganeRekrutacja zdalnaPraca zdalna

Umiejętności

    EXCEL

    Podstawowy

    komunikatywność

    Średnio zaawansowany

Zdalny Asystent ds. Zarządzania Flotą

 

Osoba na tym stanowisku będzie wspomagała naszego klienta w codziennym zarządzaniu flotą samochodów, a także w bieżącej pomocy w pracy działów transportu i logistyki.

 

Oferując pracę w pełni zdalną, szczególnie zachęcamy do aplikowania osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.

 

Główne zadania:

·        Monitorowanie terminów przeglądów technicznych pojazdów

·        Informowanie kierowców o konieczności wymiany oleju

·        Przypominanie o zbliżającym się terminie wygaśnięcia ubezpieczenia pojazdów

·        Praca w systemie do zarządzania flotą ABC Track

·        Współpraca z kierowcami i działem logistyki

 

Wymagania stanowiska

·        Dobra organizacja pracy i sumienność

·        Umiejętność obsługi komputera i korzystania z systemów informatycznych MS Office (szczególnie mile widziana znajomość ABC Track – przeszkolimy)

·        Komunikatywność (kontakt głównie mailowy i telefoniczny)

·        Rzetelność i punktualność w przypominaniu o zadaniach

·        Dostęp do internetu (komputer zapewniamy)

 

Oferujemy

 

·      Pracę zdalną – bez wychodzenia z domu,

·      Godziny pracy (7-14 lub 8-15),

·      Przeszkolenie i wsparcie na każdym etapie pracy,

·      Przyjazne środowisko pracy i wyrozumiały zespół,

·      Otwartość na zatrudnienie osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.


Plik: brak (dozwolone formaty .pdf, .doc, docx, jpg, jpeg, png) Załącz plik CV

to ogłoszenie wymaga załączenia CV

Informujemy, że administratorem danych jest HRQ ABILITY Sp. z o.o. z główną siedzibą mieszczącą się pod adresem Kraków, Nad Strugą 7, 31-411, małopolskie (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego oraz do czasu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń związanych z prowadzeniem rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie. Administrator nie przetwarza szczególnych kategorii danych osobowych, jeżeli nie jest to niezbędne do oceny zdolności pracownika do pracy. Odbiorcą danych jest MIERZEJ.PRO Kamil Mierzejewski z siedzibą w Warszawie, podmiot prowadzący serwis DostepnaPraca.pl oraz inne podmioty, którym powierzyliśmy przetwarzanie danych w związku z rekrutacją