Logo pracodawcy HRQ ABILITY Sp. z o.o.

Asystent ds. obsługi posprzedażowej Nowe

w HRQ ABILITY Sp. z o.o. kategoria Administracja
Zabrze
Umowa o pracęPełen etatDoświadczenie: do 1 rokuPraca hybrydowa

Umiejętności

    excel

    Podstawowy

    crm

    Podstawowy

    obsługa klienta

    Początkujący

Asystent ds. obsługi posprzedażowej 

Oferujemy pracę hybrydową, zapraszamy kandydatów z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności

Poszukujemy zaangażowanej osoby na stanowisko Asystenta ds. obsługi posprzedażowej, która będzie wspierać nasz zespół w bieżącej obsłudze klientów po dokonaniu zakupu. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymywanie wysokiej jakości relacji z klientami, obsługę zgłoszeń w systemie CRM oraz przygotowywanie zestawień i raportów w Excelu.

 

Zakres obowiązków:

·        Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie CRM

·        Współpraca z działem sprzedaży, logistyki i serwisu

·        Obsługa posprzedażowa klientów (kontakt mailowy i telefoniczny)

·        Monitorowanie realizacji zgłoszeń oraz pilnowanie terminów

·        Przygotowywanie raportów i analiz w programie MS Excel

·        Wsparcie administracyjne zespołu

 

Wymagania stanowiska

·        Podstawowa znajomość programu MS Excel (filtrowanie, podstawowe formuły)

·        Dobra znajomość systemów CRM

·        Umiejętność obsługi komputera i korzystania z internetu,

·        Rzetelność i sumienność,

·        Komunikatywność i chęć do nauki

 

Oferujemy

·        Pracę hybrydową  (2 dni w biurze, 3 dni zdalne)

·        Godziny pracy (7-14 lub 8-15),

·        Przeszkolenie i wsparcie na każdym etapie pracy,

·        Przyjazne środowisko pracy i wyrozumiały zespół,

·        Otwartość na zatrudnienie osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.

·        Paczki świąteczne


Plik: brak (dozwolone formaty .pdf, .doc, docx, jpg, jpeg, png) Załącz plik CV

to ogłoszenie wymaga załączenia CV

Informujemy, że administratorem danych jest HRQ ABILITY Sp. z o.o. z główną siedzibą mieszczącą się pod adresem Kraków, Nad Strugą 7, 31-411, małopolskie (dalej jako "administrator"). Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji. Podanie danych w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy jest obowiązkowe. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne. Odmowa podania danych obowiązkowych może skutkować brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Administrator przetwarza dane obowiązkowe na podstawie ciążącego na nim obowiązku prawnego, zaś w zakresie danych dodatkowych podstawą przetwarzania jest zgoda. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego oraz do czasu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń związanych z prowadzeniem rekrutacji, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych - do czasu wycofania tej zgody. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może zostać wycofana w dowolnym momencie. Administrator nie przetwarza szczególnych kategorii danych osobowych, jeżeli nie jest to niezbędne do oceny zdolności pracownika do pracy. Odbiorcą danych jest MIERZEJ.PRO Kamil Mierzejewski z siedzibą w Warszawie, podmiot prowadzący serwis DostepnaPraca.pl oraz inne podmioty, którym powierzyliśmy przetwarzanie danych w związku z rekrutacją