Logo pracodawcy Leroy Merlin Polska

Starszy specjalista / Starsza specjalistka ds. digital marketingu

w Leroy Merlin Polska kategoria Marketing
Warszawa
Umowa o pracęPełen etatDoświadczenie: 3 - 6 latRekrutacja zdalnaPraca hybrydowa

Informacja o dostępności miejsca pracy

  • Dostępna infrastruktura dla osób poruszających się na wózkach

  • Toaleta dostępna dla osób poruszających się na wózkach

  • Winda w budynku

  • Dostępne osobne pokoje / ciche miejsca pracy

  • Możliwość pracy ze słuchawkami wyciszającymi

  • Oznaczenia kontrastowe na schodach, szklanych drzwiach, krawędziach

Kogo szukamy?

  • Masz minimum 3–4 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii digital (zarówno wizerunkowych, jak i performance);
  • Bardzo dobrze znasz ekosystem digital marketingu i swobodnie poruszasz się w różnych kanałach;
  • Posiadasz praktyczną znajomość KPI performance oraz KPI brandowych i potrafisz przełożyć je na działania;
  • Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne – pracujesz z danymi, analizujesz je i wyciągasz trafne wnioski oraz rekomendacje;
  • Łączysz myślenie strategiczne z operacyjnym – potrafisz zaplanować, egzekwować i optymalizować kampanie w oparciu o cele biznesowe;
  • Umiesz pracować zespołowo i wspierać inne działy swoją wiedzą digitalową;
  • Śledzisz trendy i wykazujesz się kreatywnością w poszukiwaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań;
  • Dbasz o szczegóły i wysoką jakość realizacji;
  • Znasz język angielski na poziomie co najmniej B2.

 

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Planowanie, prowadzenie i optymalizacja kampanii digitalowych – zarówno wizerunkowych, jak i performance – w oparciu o cele biznesowe i handlowe marki;
  • Monitorowanie realizacji kampanii pod kątem KPI;
  • Umiejętność pracy z kluczowymi kanałami digital oraz rozumienie ich działania (Social Media, YouTube, Google Ads, Programmatic) – od planowania, przez realizację, po analizę efektywności;
  • Analiza danych digitalowych, wyciąganie insightów oraz przekładanie ich na konkretne rekomendacje dla biznesu;
  • Raportowanie wyników kampanii w narzędziach analitycznych oraz formułowanie wniosków i rekomendacji;
  • Współpraca z zespołem social media oraz z agencjami/partnerami mediowymi w zakresie spójności komunikacji digital;
  • Udział w procesie kreatywnym – pełne wspieranie zespołu w ocenie materiałów digitalowych, zgłaszanie uwag dotyczących dopasowania kreacji, udział w rekomendacjach wyboru materiałów pod kątem spójności z marką i realizacji KPI. 

 

Co zyskasz dołączając do Ekipy?

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy;
  • Możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do kursów stacjonarnych i on-line;
  • Udział w wynikach firmy w postaci premii kwartalnej oraz możliwość nabycia akcji Grupy Adeo;
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów MyBenefit, Fundusz Świadczeń Socjalnych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Karta Multisport, możliwość nauki języków obcych poprzez Platformę goFLUENT dla Ciebie i Twoich bliskich, smartfon (również do użytku prywatnego);
  • Platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingowa Mindgram
    z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne;
  • Możliwość udziału w licznych inicjatywach społecznych, organizowanych przez naszą Fundację Leroy Merlin Polska;
  • Zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMP.

 

Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.


Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz przeniesiony na stronę pracodawcy.

Udostępnij ogłoszenie
Link został skopiowany do schowka!