Logo pracodawcy Leroy Merlin Polska

Kontroler finansowy / Kontrolerka finansowa Działu IT i Rozwoju

w Leroy Merlin Polska kategoria Finanse i księgowość
Warszawa
Umowa o pracęPełen etatDoświadczenie: 3 - 6 latPraca hybrydowa

Informacja o dostępności miejsca pracy

  • Dostępna infrastruktura dla osób poruszających się na wózkach

  • Wejście do budynku z poziomu chodnika

  • Toaleta dostępna dla osób poruszających się na wózkach

  • Winda w budynku

  • Dostępne osobne pokoje / ciche miejsca pracy

  • Możliwość pracy ze słuchawkami wyciszającymi

  • Możliwość komunikacji pisemnej przez czat / e-mail zamiast rozmów ustnych

  • Oznaczenia kontrastowe na schodach, szklanych drzwiach, krawędziach

Kogo szukamy?

  • Posiadasz min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze Kontrolingu Finansowego/ Biznesowego/Operacyjnego, w tym 2 lata na stanowisku kierowniczym lub samodzielnego eksperta;
  • Masz wysoko rozwinięte zdolności analityczne;
  • Wyróżnia Cię bardzo dobra znajomość rachunku wyników w układzie zarządczym;
  • Posiadasz podstawową wiedzę w zakresie rachunku przepływów pieniężnych i bilansu;
  • Wykazujesz się umiejętnością wywierania wpływu oraz potrafisz przekonywać
    do rekomendowanych rozwiązań;
  • Posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne i potrafisz budować relacje na różnych szczeblach organizacji;
  • Jesteś zorientowany/ -a na biznes i umiesz skutecznie priorytetyzować działania;
  • Potrafisz działać proaktywnie oraz samodzielnie realizować powierzone zadania;
  • Umiesz pracować w dynamicznym środowisku i podejmować decyzje pod presją czasu;
  • Posiadasz wysokie poczucie odpowiedzialności oraz dbasz o najwyższą jakość dostarczanych analiz;
  • Posługujesz się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację- warunek konieczny;
  • Znajomość kontrolingu projektów informatycznych będzie dodatkowym atutem.

 

Jakie zadania na Ciebie czekają?

  • Zapewnienie efektywnego wykorzystania zasobów finansowych w realizacji priorytetów biznesowych w obszarze IT i Działu Rozwoju;
  • Wsparcie dedykowanych departamentów w osiąganiu celów operacyjnych i KPI poprzez dostarczanie trafnych analiz oraz rekomendacji;
  • Dostarczanie spójnej i wiarygodnej informacji zarządczej dotyczącej kosztów, inwestycji oraz projektów w podległych obszarach;
  • Koordynacja procesu budżetowania, nadzór realizacji budżetu oraz inicjowanie działań optymalizacyjnych;
  • Współpraca z partnerami zewnętrznymi, w tym w zakresie kontraktowego leasingu sprzętu i rozwiązań technologicznych;
  • Analiza opłacalności projektów IT oraz inicjatyw rozwojowych, wsparcie w procesie podejmowania decyzji inwestycyjnych;
  • Identyfikacja ryzyk finansowych i rekomendowanie działań zapobiegawczych.

 

Co zyskasz dołączając do Ekipy?

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy;
  • Możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do kursów stacjonarnych i on-line;
  • Udział w wynikach firmy w postaci premii kwartalnej oraz możliwość nabycia akcji Grupy Adeo;
  • Pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów MyBenefit, Fundusz Świadczeń Socjalnych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Karta Multisport, możliwość nauki języków obcych poprzez Platformę goFLUENT dla Ciebie i Twoich bliskich, smartfon (również do użytku prywatnego);
  • Platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingowa Mindgram
    z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne;
  • Możliwość udziału w licznych inicjatywach społecznych, organizowanych przez naszą Fundację Leroy Merlin Polska;
  • Zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMP.

 

Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.


Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz przeniesiony na stronę pracodawcy.

Udostępnij ogłoszenie
Link został skopiowany do schowka!